2014. december 22.

Kritika #4: Az álarc mögött

Sziasztok! :) Hát megérkeztem az első kritikámmal. Megjegyzem, hogy nem olvastam el minden részt, illetve nem is tervezem, hogy bármelyik blognál is elolvasok több, mint 5 részt. Ez nem azért van mert lusta vagyok ha nem mert 5 részből már simán látszik minden. Legalább is ez az én véleményem. De akkor lássuk a kritikát. :)




Design: Egyszerűen fantasztikus. Kezdem a fejléccel, ami nagyon jól el van találva. Az egész olyan kis csinos. Illik a bloghoz és a színek is dominálnak.A modulsáv is szép, a sorrend is jó, és megjegyzem, hogy nagyon jó kódokat használtál. Például ilyen menükódot még nem is láttam, de nagyon tetszik. A menüpontokon belül mindent szépen és kreatívan megoldottál, a fejezetek rész nagyon tetszett, mert letisztult és infórmációkat is nyújt a fejezetekről. A képeffekt is szép. Összességében a design nagyon megnyerő és hívógató. 
10/10

Történet: Mikor elolvastam az előszót már éreztem, hogy ez nekem tetszeni fog. Vala, hogy már az is elég hívógató volt, mint ha csak azt mondaná gyere és olvass el. Az első fejezet olvasása közben bevallom kicsit elálmosodtam valószínűleg azért mert mindent nagyon részletesen írsz le. Én mindig azt mondom, hogy jó ha részletesen írják le a dolgokat...de csak azokat, amik fontosak. A reggeli rutinokat és úgy az egész készülődést nagyon elhúztad. Ez bennem mindig olyan érzést kelt, mint ha az író húzni akarná a posztot vagy nem tud miről írni ezért részletez. Nem rossz, sőt jó a sok leírás de inkább arról írj többet, ami fontos a cselekmények és a történet szempontjából. A fogalmazásod egyébként nagyon tetszik. Helyesírási hibákat nem igen találtam de, amit láttam az is csak elírás volt. Így az első pár fejezet után azt kell, hogy mondjam fejlődtél. A részletezés javult, az elírás is kevesebb. A karaktereket megkedveltem és együtt tudok érezni velük. Bevallom miközben olvastam egyre jobban belemerültem és igazábó lelgé nehéz leállni is az olvasásával. Valószínűleg szereztél egy új feliratkozót. 
10/10

Összesen: 20/20

Csak így tovább! Sok sikert és olvasót! :)

Savannah Frewen

1 megjegyzés:

  1. Kedves Savannah Frewen!

    Nagyon szépen köszönöm a kritikát! Nagyon jól estek a kedves szavaid és örülök, hogy szinte mindennel meg voltál elégedve. :)

    Ölel,
    M. Mircsi

    VálaszTörlés